Sládek, Jaroslav. Analýza zákaznických procesů v konkrétní organizaci pro jejich zefektivnění a automatizaci. Praha, 2016. Vedoucí práce Karel Koliš.
Citace podle APASládek, J., Koliš, K., & Procházka, D. A. (2016). Analýza zákaznických procesů v konkrétní organizaci pro jejich zefektivnění a automatizaci.
Styl ChicagoSládek, Jaroslav, Karel Koliš, and David Anthony Procházka. Analýza Zákaznických Procesů V Konkrétní Organizaci Pro Jejich Zefektivnění a Automatizaci. 2016.
Citace podle MLASládek, Jaroslav, Karel Koliš, and David Anthony Procházka. Analýza Zákaznických Procesů V Konkrétní Organizaci Pro Jejich Zefektivnění a Automatizaci. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích