Citace podle ČSN ISO 690

Urban, Eduard. Medzinárodný marketing. I. časť, Svetový trh. Vydanie prvé. Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1991. 59 stran. Vysokoškolské skriptá. ISBN 80-225-0244-8.

Citace podle APA

Urban, E. (1991). Medzinárodný marketing (Vydanie prvé.). Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave.

Styl Chicago

Urban, Eduard. Medzinárodný Marketing. Vydanie prvé. Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1991.

Citace podle MLA

Urban, Eduard. Medzinárodný Marketing. Vydanie prvé. Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1991.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích