Citace podle ČSN ISO 690

Prachár, Juraj. Základy marketingu. Vydanie prvé. Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1991-1992. 2 svazky. Vysokoškolské skriptá. ISBN 80-225-0345-2.

Citace podle APA

Prachár, J. (1991). Základy marketingu (Vydanie prvé.). Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave.

Styl Chicago

Prachár, Juraj. Základy Marketingu. Vydanie prvé. Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1991.

Citace podle MLA

Prachár, Juraj. Základy Marketingu. Vydanie prvé. Bratislava: Edičné stredisko, Vysoká škola ekonomická v Bratislave, 1991.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích