Citace podle ČSN ISO 690

Křapek, Milan. Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií. Praha, 2016. Vedoucí práce Tomáš Kincl.

Citace podle APA

Křapek, M., Kincl, T., & Dvořák, J. (2016). Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií.

Styl Chicago

Křapek, Milan, Tomáš Kincl, and Jiří Dvořák. Analýza Marketingové Komunikace Automobilových Značek Na Trhu V ČR Perspektivou Kotlerových Konkurenčních Strategií. 2016.

Citace podle MLA

Křapek, Milan, Tomáš Kincl, and Jiří Dvořák. Analýza Marketingové Komunikace Automobilových Značek Na Trhu V ČR Perspektivou Kotlerových Konkurenčních Strategií. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích