Křapek, Milan. Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií. Praha, 2016. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAKřapek, M., Kincl, T., & Dvořák, J. (2016). Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií.
Styl ChicagoKřapek, Milan, Tomáš Kincl, and Jiří Dvořák. Analýza Marketingové Komunikace Automobilových Značek Na Trhu V ČR Perspektivou Kotlerových Konkurenčních Strategií. 2016.
Citace podle MLAKřapek, Milan, Tomáš Kincl, and Jiří Dvořák. Analýza Marketingové Komunikace Automobilových Značek Na Trhu V ČR Perspektivou Kotlerových Konkurenčních Strategií. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích