Citace podle ČSN ISO 690

Nováková, Kristýna. Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh. Praha, 2016. Vedoucí práce Markéta Lhotáková.

Citace podle APA

Nováková, K., Lhotáková, M., & Olšanová, K. (2016). Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh.

Styl Chicago

Nováková, Kristýna, Markéta Lhotáková, and Květa Olšanová. Komunikační Strategie a Zhodnocení Uvedení Značky Sládkova Limonáda Na Trh. 2016.

Citace podle MLA

Nováková, Kristýna, Markéta Lhotáková, and Květa Olšanová. Komunikační Strategie a Zhodnocení Uvedení Značky Sládkova Limonáda Na Trh. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích