Nováková, Kristýna. Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh. Praha, 2016. Vedoucí práce Markéta Lhotáková.
Citace podle APANováková, K., Lhotáková, M., & Olšanová, K. (2016). Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh.
Styl ChicagoNováková, Kristýna, Markéta Lhotáková, and Květa Olšanová. Komunikační Strategie a Zhodnocení Uvedení Značky Sládkova Limonáda Na Trh. 2016.
Citace podle MLANováková, Kristýna, Markéta Lhotáková, and Květa Olšanová. Komunikační Strategie a Zhodnocení Uvedení Značky Sládkova Limonáda Na Trh. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích