Citace podle ČSN ISO 690

Vobecký, David. Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje. Praha, 2016. Vedoucí práce Michal Novák.

Citace podle APA

Vobecký, D., Novák, M., & Kincl, T. (2016). Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje.

Styl Chicago

Vobecký, David, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Negativní Konsekvence Spotřebitelských Soutěží Jako Nástroje Podpory Prodeje. 2016.

Citace podle MLA

Vobecký, David, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Negativní Konsekvence Spotřebitelských Soutěží Jako Nástroje Podpory Prodeje. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích