Stříteský, Václav. Diference ve spotřebním chování mužů a žen: význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. 237 stran, 25 stran nečíslovaných příloh.
Stříteský, V. (2015). Diference ve spotřebním chování mužů a žen: Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů (1. vydání.). Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM.
Styl ChicagoStříteský, Václav. Diference Ve Spotřebním Chování Mužů a žen: Význam Kritéria Pohlaví V Segmentaci Spotřebních Trhů. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015.
Citace podle MLAStříteský, Václav. Diference Ve Spotřebním Chování Mužů a žen: Význam Kritéria Pohlaví V Segmentaci Spotřebních Trhů. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015.
Více o citacích