Šíma, Jan. Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení. Vydání první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2016. 113 stran.
Šíma, J. (2016). Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení (Vydání první.). Praha: Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum.
Styl ChicagoŠíma, Jan. Kvalita Služeb Sportovních Zařízení a Možnosti Jejího Hodnocení. Vydání první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2016.
Citace podle MLAŠíma, Jan. Kvalita Služeb Sportovních Zařízení a Možnosti Jejího Hodnocení. Vydání první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích