Citace podle ČSN ISO 690

Červenka, Petr. Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů. Praha, 2016. Vedoucí práce Helena Chytilová.

Citace podle APA

Červenka, P., Chytilová, H., & Máslo, L. A. (2016). Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů.

Styl Chicago

Červenka, Petr, Helena Chytilová, and Lukáš Augustin Máslo. Neuroekonomie: Analýza Spotřebitelského Chování a Vnímání Televizních Spotů. 2016.

Citace podle MLA

Červenka, Petr, Helena Chytilová, and Lukáš Augustin Máslo. Neuroekonomie: Analýza Spotřebitelského Chování a Vnímání Televizních Spotů. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích