Červenka, Petr. Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů. Praha, 2016. Vedoucí práce Helena Chytilová.
Citace podle APAČervenka, P., Chytilová, H., & Máslo, L. A. (2016). Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů.
Styl ChicagoČervenka, Petr, Helena Chytilová, and Lukáš Augustin Máslo. Neuroekonomie: Analýza Spotřebitelského Chování a Vnímání Televizních Spotů. 2016.
Citace podle MLAČervenka, Petr, Helena Chytilová, and Lukáš Augustin Máslo. Neuroekonomie: Analýza Spotřebitelského Chování a Vnímání Televizních Spotů. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích