Citace podle ČSN ISO 690

Žďárský, Jiří. Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele. Praha, 2016. Vedoucí práce Jan Vavrečka.

Citace podle APA

Žďárský, J., Vavrečka, J., & Štěpánek, P. (2016). Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele.

Styl Chicago

Žďárský, Jiří, Jan Vavrečka, and Petr Štěpánek. Formy Reklamy Na Sociálních Sítích a Ochrana Spotřebitele. 2016.

Citace podle MLA

Žďárský, Jiří, Jan Vavrečka, and Petr Štěpánek. Formy Reklamy Na Sociálních Sítích a Ochrana Spotřebitele. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích