Jáchymovský, Oliver. Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií. Praha, 2016. Vedoucí práce Martin Machek.
Citace podle APAJáchymovský, O., Machek, M., & Kraus, K. (2016). Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií.
Styl ChicagoJáchymovský, Oliver, Martin Machek, and Karel Kraus. Repositioning Značky Birell Jako Nástroj Potencionálního Růstu a Vstupu Do Nových Kategorií. 2016.
Citace podle MLAJáchymovský, Oliver, Martin Machek, and Karel Kraus. Repositioning Značky Birell Jako Nástroj Potencionálního Růstu a Vstupu Do Nových Kategorií. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích