Kouba, Václav. Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera. Praha, 2017. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAKouba, V., Kincl, T., & Novák, M. (2017). Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera.
Styl ChicagoKouba, Václav, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Analýza Marketingové Komunikace Na Vybraném Trhu ČR Perspektivou Parciálních Strategií Dle Kotlera. 2017.
Citace podle MLAKouba, Václav, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Analýza Marketingové Komunikace Na Vybraném Trhu ČR Perspektivou Parciálních Strategií Dle Kotlera. 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích