Citace podle ČSN ISO 690

The future of branding [online]. New Delhi, India: SAGE Publications, 2016, ©2016 [cit. 2024-04-26]. ISBN 9789351503170. Dostupné z: https://login.zdroje.vse.cz/login?url=http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=1194707.

Citace podle APA

Srivastava, R. K., & Thomas, G. M. (2016). The future of branding. New Delhi, India ; Thousand Oaks, California: SAGE Publications.

Styl Chicago

Srivastava, Rajendra K.,, and Gregory Metz Thomas. The Future of Branding. New Delhi, India ; Thousand Oaks, California: SAGE Publications, 2016.

Citace podle MLA

Srivastava, Rajendra K.,, and Gregory Metz Thomas. The Future of Branding. New Delhi, India ; Thousand Oaks, California: SAGE Publications, 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích