Vojta, Jan. Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů. Praha, 2017. Vedoucí práce Martin Machek.
Citace podle APAVojta, J., Machek, M., & Kolařík, J. (2017). Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů.
Styl ChicagoVojta, Jan, Martin Machek, and Jiří Kolařík. Architektura 3M Značek a Práce S Nimi, Case Study 3M – Z Pohledu B2B, Interních Specialistů a Marketérů. 2017.
Citace podle MLAVojta, Jan, Martin Machek, and Jiří Kolařík. Architektura 3M Značek a Práce S Nimi, Case Study 3M – Z Pohledu B2B, Interních Specialistů a Marketérů. 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích