Komenský, Jan Amos. Didaktika, to jest, Umění umělého vyučování: kterak by totiž člověk, dřív než na těle zroste a stav svůj začne, všemu tomu, což ku potřebě a ozdobám přítomného i budoucího života přináleží, šťasten, snadně, plně vyučen a tak potěšeně k životu obojímu nastrojen býti mohl: což se vše mocně, základy z samého přirození vzatými prokazuje, ... vysvětluje ... i rada dává. V Brně: Ústřední spolek jednot učitelských na Moravě, 1913. 640 stran. Veškeré spisy Jana Amose Komenského; svazek IV.
Citace podle APAKomenský, J. A., & Komenský, J. A. (1913). Didaktika, to jest, Umění umělého vyučování: Kterak by totiž člověk, dřív než na těle zroste a stav svůj začne, všemu tomu, což ku potřebě a ozdobám přítomného i budoucího života přináleží, šťasten, snadně, plně vyučen a tak potěšeně k životu obojímu nastrojen býti mohl : což se vše mocně, základy z samého přirození vzatými prokazuje, ... vysvětluje ... i rada dává. V Brně: Ústřední spolek jednot učitelských na Moravě.
Styl ChicagoKomenský, Jan Amos, and Jan Amos Komenský. Didaktika, to Jest, Umění Umělého Vyučování: Kterak By Totiž člověk, Dřív Než Na Těle Zroste a Stav Svůj Začne, Všemu Tomu, Což Ku Potřebě a Ozdobám Přítomného I Budoucího života Přináleží, šťasten, Snadně, Plně Vyučen a Tak Potěšeně K životu Obojímu Nastrojen Býti Mohl : Což Se Vše Mocně, Základy Z Samého Přirození Vzatými Prokazuje, ... Vysvětluje ... I Rada Dává. V Brně: Ústřední spolek jednot učitelských na Moravě, 1913.
Citace podle MLAKomenský, Jan Amos, and Jan Amos Komenský. Didaktika, to Jest, Umění Umělého Vyučování: Kterak By Totiž člověk, Dřív Než Na Těle Zroste a Stav Svůj Začne, Všemu Tomu, Což Ku Potřebě a Ozdobám Přítomného I Budoucího života Přináleží, šťasten, Snadně, Plně Vyučen a Tak Potěšeně K životu Obojímu Nastrojen Býti Mohl : Což Se Vše Mocně, Základy Z Samého Přirození Vzatými Prokazuje, ... Vysvětluje ... I Rada Dává. V Brně: Ústřední spolek jednot učitelských na Moravě, 1913.
Více o citacích