Nguyen Minh, Tuan. Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG. Praha, 2017. Vedoucí práce Milan Postler.
Citace podle APANguyen Minh, T., Postler, M., & Průša, P. (2017). Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG.
Styl ChicagoNguyen Minh, Tuan, Milan Postler, and Přemysl Průša. Vliv Sociálních Sítí Na Marketingové Strategie Společnosti Coca Cola V Kategorii FMCG. 2017.
Citace podle MLANguyen Minh, Tuan, Milan Postler, and Přemysl Průša. Vliv Sociálních Sítí Na Marketingové Strategie Společnosti Coca Cola V Kategorii FMCG. 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích