Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji. MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY. Praha, 2017. Vedoucí práce Přemysl Průša.
Citace podle APASingh Mejia, D. N. T., Průša, P., & Asmalovskij, A. (2017). MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY.
Styl ChicagoSingh Mejia, Darshan Nicolas Teji, Přemysl Průša, and Alexandr Asmalovskij. MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY. 2017.
Citace podle MLASingh Mejia, Darshan Nicolas Teji, Přemysl Průša, and Alexandr Asmalovskij. MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY. 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích