Citace podle ČSN ISO 690

Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji. MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY. Praha, 2017. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Singh Mejia, D. N. T., Průša, P., & Asmalovskij, A. (2017). MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY.

Styl Chicago

Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji, Přemysl Průša, and Alexandr Asmalovskij. MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY. 2017.

Citace podle MLA

Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji, Přemysl Průša, and Alexandr Asmalovskij. MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY. 2017.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích