Hozdová, Kateřina. Analýza transakčního chování klienta po zavedení bezkontaktních karet. Praha, 2017. Vedoucí práce Lenka Komárková.
Citace podle APAHozdová, K., Komárková, L., & Přibyl, V. (2017). Analýza transakčního chování klienta po zavedení bezkontaktních karet.
Styl ChicagoHozdová, Kateřina, Lenka Komárková, and Vladimír Přibyl. Analýza Transakčního Chování Klienta Po Zavedení Bezkontaktních Karet. 2017.
Citace podle MLAHozdová, Kateřina, Lenka Komárková, and Vladimír Přibyl. Analýza Transakčního Chování Klienta Po Zavedení Bezkontaktních Karet. 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích