Citace podle ČSN ISO 690

Hozdová, Kateřina. Analýza transakčního chování klienta po zavedení bezkontaktních karet. Praha, 2017. Vedoucí práce Lenka Komárková.

Citace podle APA

Hozdová, K., Komárková, L., & Přibyl, V. (2017). Analýza transakčního chování klienta po zavedení bezkontaktních karet.

Styl Chicago

Hozdová, Kateřina, Lenka Komárková, and Vladimír Přibyl. Analýza Transakčního Chování Klienta Po Zavedení Bezkontaktních Karet. 2017.

Citace podle MLA

Hozdová, Kateřina, Lenka Komárková, and Vladimír Přibyl. Analýza Transakčního Chování Klienta Po Zavedení Bezkontaktních Karet. 2017.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích