Citace podle ČSN ISO 690

Vajčnerová, Ida a Ryglová, Kateřina. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. První vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2017. 186 stran. Manažer. ISBN 978-80-247-5021-7.

Citace podle APA

Vajčnerová, I. (2017). Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků (První vydání.). Praha: Grada Publishing, a.s..

Styl Chicago

Vajčnerová, Ida. Management Kvality Služeb V Cestovním Ruchu: Jak Zvýšit Kvalitu Služeb a Spokojenost Zákazníků. První vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2017.

Citace podle MLA

Vajčnerová, Ida. Management Kvality Služeb V Cestovním Ruchu: Jak Zvýšit Kvalitu Služeb a Spokojenost Zákazníků. První vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2017.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích