Citace podle ČSN ISO 690

Farkačová, Nikola. Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu. Praha, 2017. Vedoucí práce Zuzana Kvítková.

Citace podle APA

Farkačová, N., Kvítková, Z., & Havlíčková, B. (2017). Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu.

Styl Chicago

Farkačová, Nikola, Zuzana Kvítková, and Blanka Havlíčková. Sociální Média a Jejich Vliv Na Nákupní Rozhodování Generace Y V Oblasti Cestovního Ruchu. 2017.

Citace podle MLA

Farkačová, Nikola, Zuzana Kvítková, and Blanka Havlíčková. Sociální Média a Jejich Vliv Na Nákupní Rozhodování Generace Y V Oblasti Cestovního Ruchu. 2017.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích