Farkačová, Nikola. Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu. Praha, 2017. Vedoucí práce Zuzana Kvítková.
Citace podle APAFarkačová, N., Kvítková, Z., & Havlíčková, B. (2017). Sociální média a jejich vliv na nákupní rozhodování generace Y v oblasti cestovního ruchu.
Styl ChicagoFarkačová, Nikola, Zuzana Kvítková, and Blanka Havlíčková. Sociální Média a Jejich Vliv Na Nákupní Rozhodování Generace Y V Oblasti Cestovního Ruchu. 2017.
Citace podle MLAFarkačová, Nikola, Zuzana Kvítková, and Blanka Havlíčková. Sociální Média a Jejich Vliv Na Nákupní Rozhodování Generace Y V Oblasti Cestovního Ruchu. 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích