Citace podle ČSN ISO 690

Horňák, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. 398 stran. ISBN 978-80-87500-94-1.

Citace podle APA

Horňák, P. (2018). Reklama: Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie (Vydanie druhé, rozšírené a prepracované.). Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM.

Styl Chicago

Horňák, Pavel. Reklama: Teoreticko-historické Aspekty Reklamy a Marketingovej Komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018.

Citace podle MLA

Horňák, Pavel. Reklama: Teoreticko-historické Aspekty Reklamy a Marketingovej Komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích