Citace podle ČSN ISO 690

Hrušková, Michaela. Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů. Praha, 2018. Vedoucí práce Daria Gunina.

Citace podle APA

Hrušková, M., Gunina, D., & Novák, M. (2018). Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů.

Styl Chicago

Hrušková, Michaela, Daria Gunina, and Michal Novák. Analýza Vánočních Reklam Z Hlediska Využití Emocionálních Apelů. 2018.

Citace podle MLA

Hrušková, Michaela, Daria Gunina, and Michal Novák. Analýza Vánočních Reklam Z Hlediska Využití Emocionálních Apelů. 2018.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích