Blažek, Michal. Vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch podnikatelského subjektu. Praha, 2018. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APABlažek, M., Král, P., & Vokáč, M. (2018). Vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch podnikatelského subjektu.
Styl ChicagoBlažek, Michal, Petr Král, and Matěj Vokáč. Vliv Hodnocení Na Sociálních Sítích Na Ekonomický úspěch Podnikatelského Subjektu. 2018.
Citace podle MLABlažek, Michal, Petr Král, and Matěj Vokáč. Vliv Hodnocení Na Sociálních Sítích Na Ekonomický úspěch Podnikatelského Subjektu. 2018.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích