Akimov, Ivan. Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh. Praha, 2018. Vedoucí práce Oldřich Vávra.
Citace podle APAAkimov, I., Vávra, O., & Koudelka, J. (2018). Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
Styl ChicagoAkimov, Ivan, Oldřich Vávra, and Jan Koudelka. Analýza Marketingové Strategie Oděvní Značky Uniqlo a Návrh Vstupu Na český Trh. 2018.
Citace podle MLAAkimov, Ivan, Oldřich Vávra, and Jan Koudelka. Analýza Marketingové Strategie Oděvní Značky Uniqlo a Návrh Vstupu Na český Trh. 2018.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích