Citace podle ČSN ISO 690

Akimov, Ivan. Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh. Praha, 2018. Vedoucí práce Oldřich Vávra.

Citace podle APA

Akimov, I., Vávra, O., & Koudelka, J. (2018). Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.

Styl Chicago

Akimov, Ivan, Oldřich Vávra, and Jan Koudelka. Analýza Marketingové Strategie Oděvní Značky Uniqlo a Návrh Vstupu Na český Trh. 2018.

Citace podle MLA

Akimov, Ivan, Oldřich Vávra, and Jan Koudelka. Analýza Marketingové Strategie Oděvní Značky Uniqlo a Návrh Vstupu Na český Trh. 2018.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích