Al-Kaysy, Soňa. Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek. Praha, 2018. Vedoucí práce Miroslav Karlíček.
Citace podle APAAl-Kaysy, S., Karlíček, M., & Bartoš, P. (2018). Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: Případová studie výrobce kolébek.
Styl ChicagoAl-Kaysy, Soňa, Miroslav Karlíček, and Petr Bartoš. Komparace Efektivity On-line Marketingových Nástrojů: Případová Studie Výrobce Kolébek. 2018.
Citace podle MLAAl-Kaysy, Soňa, Miroslav Karlíček, and Petr Bartoš. Komparace Efektivity On-line Marketingových Nástrojů: Případová Studie Výrobce Kolébek. 2018.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích