Citace podle ČSN ISO 690

Al-Kaysy, Soňa. Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek. Praha, 2018. Vedoucí práce Miroslav Karlíček.

Citace podle APA

Al-Kaysy, S., Karlíček, M., & Bartoš, P. (2018). Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: Případová studie výrobce kolébek.

Styl Chicago

Al-Kaysy, Soňa, Miroslav Karlíček, and Petr Bartoš. Komparace Efektivity On-line Marketingových Nástrojů: Případová Studie Výrobce Kolébek. 2018.

Citace podle MLA

Al-Kaysy, Soňa, Miroslav Karlíček, and Petr Bartoš. Komparace Efektivity On-line Marketingových Nástrojů: Případová Studie Výrobce Kolébek. 2018.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích