Černý, David. Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI. Praha, 2018. Vedoucí práce Eva Kašparová.
Citace podle APAČerný, D., Kašparová, E., & Herlík, O. (2018). Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI.
Styl ChicagoČerný, David, Eva Kašparová, and Ondřej Herlík. Zkoumání Vlivu Extraverze Na úspěch V Síťovém Marketingu Využitím Typologie Osobnosti Dle MBTI. 2018.
Citace podle MLAČerný, David, Eva Kašparová, and Ondřej Herlík. Zkoumání Vlivu Extraverze Na úspěch V Síťovém Marketingu Využitím Typologie Osobnosti Dle MBTI. 2018.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích