Citace podle ČSN ISO 690

Marketingový výzkum jako základ marketingového řízení podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu, 1969. 72 s.

Citace podle APA

Kodym, M. (1969). Marketingový výzkum jako základ marketingového řízení podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu.

Styl Chicago

Kodym, Miroslav. Marketingový Výzkum Jako Základ Marketingového řízení Podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu, 1969.

Citace podle MLA

Kodym, Miroslav. Marketingový Výzkum Jako Základ Marketingového řízení Podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu, 1969.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích