Koncepce marketingového řízení a organizační struktura podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu, 1968. 71, 2 s.
Citace podle APAKodym, M., & Kučera, E. (1968). Koncepce marketingového řízení a organizační struktura podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu.
Styl ChicagoKodym, Miroslav, and Evžen Kučera. Koncepce Marketingového řízení a Organizační Struktura Podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu, 1968.
Citace podle MLAKodym, Miroslav, and Evžen Kučera. Koncepce Marketingového řízení a Organizační Struktura Podniku. Praha: Státní výzkumný ústav ekonomiky ve spotřebním průmyslu, 1968.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích