%0 Thesis %A Bonnová, Michaela %E Novák, Michal %E Kincl, Tomáš, 1979- %D 2018 %G Czech %T Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services %U https://insis.vse.cz/zp/60858/podrobnosti %U https://insis.vse.cz/zp/60858 %U https://insis.vse.cz/zp/60858/posudek/vedouci %U https://insis.vse.cz/zp/60858/posudek/oponent/58206 %X Diplomová práce se zabývá metodami měření zákaznické společnosti. Jejím cílem je zhodnocení aktuálně využívaného modelu ve společnosti Volkswagen Financial Services a jeho porovnání s modelem SERVQUAL. V teoretické části práce jsou popsány vybrané metody měření spokojenosti zákazníků a přístupy ke sběru dat. Další část práce je věnována charakteristice společnosti a provedení průzkumu spokojenosti jejích zákazníků prostřednictvím metody SERVQUAL. V závěru práce jsou obě metody porovnány dle vybraných kritérií. Získané výsledky jsou využity pro návrh nového modelu, který kombinuje výhody těchto dvou metod.