Citace podle ČSN ISO 690

Takács, Michal. Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně. Praha, 2018. Vedoucí práce Jan Pour.

Citace podle APA

Takács, M., Pour, J., & Johnova, R. (2018). Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně.

Styl Chicago

Takács, Michal, Jan Pour, and Radka Johnova. Analýza Sociálních Sítí a Jejich Využití Pro Marketingové účely S Implementací Reklamní Kampaně. 2018.

Citace podle MLA

Takács, Michal, Jan Pour, and Radka Johnova. Analýza Sociálních Sítí a Jejich Využití Pro Marketingové účely S Implementací Reklamní Kampaně. 2018.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích