Mléčková, Monika. Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny. Praha, 2018. Vedoucí práce Filip Truhlář.
Citace podle APAMléčková, M., Truhlář, F., & Chabirova, M. (2018). Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny.
Styl ChicagoMléčková, Monika, Filip Truhlář, and Majja Chabirova. Marketingová Analýza Pro Nově Vznikající a Na český Trh Vstupující Firmu Orientující Se Na Svatební Tiskoviny. 2018.
Citace podle MLAMléčková, Monika, Filip Truhlář, and Majja Chabirova. Marketingová Analýza Pro Nově Vznikající a Na český Trh Vstupující Firmu Orientující Se Na Svatební Tiskoviny. 2018.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích