Hubová, Michaela. Vnímání product placementu v závislosti na vztahu spotřebitele k zobrazovanému produktu. Praha, 2018. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAHubová, M., Kincl, T., & Novák, M. (2018). Vnímání product placementu v závislosti na vztahu spotřebitele k zobrazovanému produktu.
Styl ChicagoHubová, Michaela, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Vnímání Product Placementu V Závislosti Na Vztahu Spotřebitele K Zobrazovanému Produktu. 2018.
Citace podle MLAHubová, Michaela, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Vnímání Product Placementu V Závislosti Na Vztahu Spotřebitele K Zobrazovanému Produktu. 2018.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích