Bárta, Leoš. Sami v moři konkurence: marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešení. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2019. 215 stran.
Bárta, L. (2019). Sami v moři konkurence: Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešení (1. vydání.). Brno: BizBooks.
Styl ChicagoBárta, Leoš. Sami V Moři Konkurence: Marketing Management Bez Kapky Teorie Ve 20 Problémech a 80 řešení. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2019.
Citace podle MLABárta, Leoš. Sami V Moři Konkurence: Marketing Management Bez Kapky Teorie Ve 20 Problémech a 80 řešení. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích