Turek, Martin. Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu. Praha, 2019. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APATurek, M., Zamykalová, M., & Gullová, S. (2019). Marketingová strategie vozu Škoda Superb třetí generace na českém a německém trhu.
Styl ChicagoTurek, Martin, Miroslava Zamykalová, and Soňa Gullová. Marketingová Strategie Vozu Škoda Superb Třetí Generace Na českém a Německém Trhu. 2019.
Citace podle MLATurek, Martin, Miroslava Zamykalová, and Soňa Gullová. Marketingová Strategie Vozu Škoda Superb Třetí Generace Na českém a Německém Trhu. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích