Neuman, Ondřej. Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska. Praha, 2019. Vedoucí práce Jan Herget.
Citace podle APANeuman, O., Herget, J., & Němečková, K. (2019). Analýza efektivnosti sociálních sítí v marketingu cestovního ruchu na příkladu Tyrolska.
Styl ChicagoNeuman, Ondřej, Jan Herget, and Kateřina Němečková. Analýza Efektivnosti Sociálních Sítí V Marketingu Cestovního Ruchu Na Příkladu Tyrolska. 2019.
Citace podle MLANeuman, Ondřej, Jan Herget, and Kateřina Němečková. Analýza Efektivnosti Sociálních Sítí V Marketingu Cestovního Ruchu Na Příkladu Tyrolska. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích