Semerádová, Tereza a Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2019. 192 stran.
Semerádová, T. (2019). Marketing na Facebooku a Instagramu: Využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky (1. vydání.). Brno: Computer Press.
Styl ChicagoSemerádová, Tereza. Marketing Na Facebooku a Instagramu: Využijte Naplno Organický Dosah I Sponzorované Příspěvky. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2019.
Citace podle MLASemerádová, Tereza. Marketing Na Facebooku a Instagramu: Využijte Naplno Organický Dosah I Sponzorované Příspěvky. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích