Mařík, Jiří. Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem. Praha, 2019. Vedoucí práce Miroslav Karlíček.
Citace podle APAMařík, J., Karlíček, M., & Machek, O. (2019). Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem.
Styl ChicagoMařík, Jiří, Miroslav Karlíček, and Ondřej Machek. Vztah Měření Výkonnosti Marketingu a Tržní Orientace a Jejich Dopad Na Výkonnost Malých a Středních Firem. 2019.
Citace podle MLAMařík, Jiří, Miroslav Karlíček, and Ondřej Machek. Vztah Měření Výkonnosti Marketingu a Tržní Orientace a Jejich Dopad Na Výkonnost Malých a Středních Firem. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích