Melnyk, Andrej. Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice. Praha, 2019. Vedoucí práce Olga Horová.
Citace podle APAMelnyk, A., Horová, O., & Kováč, P. (2019). Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice.
Styl ChicagoMelnyk, Andrej, Olga Horová, and Peter Kováč. Vliv Marketingové Komunikace Na Spotřební Rozhodování Zákazníků Na Sekundárním Trhu V České Republice. 2019.
Citace podle MLAMelnyk, Andrej, Olga Horová, and Peter Kováč. Vliv Marketingové Komunikace Na Spotřební Rozhodování Zákazníků Na Sekundárním Trhu V České Republice. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích