Osinek, Tomáš. Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh. Praha, 2019. Vedoucí práce Patrik Sieber.
Citace podle APAOsinek, T., Sieber, P., & Kubíčková, M. (2019). Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh.
Styl ChicagoOsinek, Tomáš, Patrik Sieber, and Markéta Kubíčková. Identifikace Strategických Externích Faktorů Pro Expanzi Společnosti Internet Mall, A.s. Na Německý Trh. 2019.
Citace podle MLAOsinek, Tomáš, Patrik Sieber, and Markéta Kubíčková. Identifikace Strategických Externích Faktorů Pro Expanzi Společnosti Internet Mall, A.s. Na Německý Trh. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích