Citace podle ČSN ISO 690

Snížková, Kateřina. Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu. Praha, 2019. Vedoucí práce Martin Machek.

Citace podle APA

Snížková, K., Machek, M., & Skála, P. (2019). Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu.

Styl Chicago

Snížková, Kateřina, Martin Machek, and Patrik Skála. Analýza Spolupráce Mezi Firmou a Hudebním Festivalem Jako Nástroj Event Marketingu. 2019.

Citace podle MLA

Snížková, Kateřina, Martin Machek, and Patrik Skála. Analýza Spolupráce Mezi Firmou a Hudebním Festivalem Jako Nástroj Event Marketingu. 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích