Citace podle ČSN ISO 690

Vacínek, Matěj. Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu. Praha, 2019. Vedoucí práce Michal Šimůnek.

Citace podle APA

Vacínek, M., Šimůnek, M., & Pospíšil, J. (2019). Digitální marketing: Případová studie užití digitálních technologií v marketingu.

Styl Chicago

Vacínek, Matěj, Michal Šimůnek, and Jan Pospíšil. Digitální Marketing: Případová Studie Užití Digitálních Technologií V Marketingu. 2019.

Citace podle MLA

Vacínek, Matěj, Michal Šimůnek, and Jan Pospíšil. Digitální Marketing: Případová Studie Užití Digitálních Technologií V Marketingu. 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích