Bažantová, Simona. Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování. Praha, 2019. Vedoucí práce Michal Novák.
Citace podle APABažantová, S., Novák, M., & Bína, V. (2019). Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování.
Styl ChicagoBažantová, Simona, Michal Novák, and Vladislav Bína. Experimentální Výzkum Vlivu Estetiky Obalu, Ceny a Známosti Značky Kolových Nápojů Na Spotřebitelské Rozhodování. 2019.
Citace podle MLABažantová, Simona, Michal Novák, and Vladislav Bína. Experimentální Výzkum Vlivu Estetiky Obalu, Ceny a Známosti Značky Kolových Nápojů Na Spotřebitelské Rozhodování. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích