Citace podle ČSN ISO 690

Svoboda, Vít. Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele. Praha, 2024. Vedoucí práce Michal Novák.

Citace podle APA

Svoboda, V., Novák, M., & Kincl, T. (2024). Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele.

Styl Chicago

Svoboda, Vít, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Vliv Vizuální Komplexity a Typu Produktu Na Vnímání Značky a Chování Spotřebitele. 2024.

Citace podle MLA

Svoboda, Vít, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Vliv Vizuální Komplexity a Typu Produktu Na Vnímání Značky a Chování Spotřebitele. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích