Svoboda, Vít. Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele. Praha, 2024. Vedoucí práce Michal Novák.
Citace podle APASvoboda, V., Novák, M., & Kincl, T. (2024). Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele.
Styl ChicagoSvoboda, Vít, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Vliv Vizuální Komplexity a Typu Produktu Na Vnímání Značky a Chování Spotřebitele. 2024.
Citace podle MLASvoboda, Vít, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Vliv Vizuální Komplexity a Typu Produktu Na Vnímání Značky a Chování Spotřebitele. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích