Citace podle ČSN ISO 690

Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmu a teorie oboru [online]. [Prague, Czech Republic]: Karolinum, 2015, ©2015 [cit. 2024-04-20]. ISBN 9788024631240. Dostupné z: https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=4774703.

Citace podle APA

Halada, J. (2015). Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmu a teorie oboru. [Prague, Czech Republic]: Karolinum.

Styl Chicago

Halada, Jan. Marketingová Komunikace a Public Relations: Výklad Pojmu a Teorie Oboru. [Prague, Czech Republic]: Karolinum, 2015.

Citace podle MLA

Halada, Jan. Marketingová Komunikace a Public Relations: Výklad Pojmu a Teorie Oboru. [Prague, Czech Republic]: Karolinum, 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích