Ševera, Michal et al. Koncepce a metodika rozvoje obchodní sítě. [Díl 1.]. Vydání první. Praha: Výzkumný ústav obchodu, Odvětvové informační středisko, studijní a publikační oddělení, 1990. 71 stran. Knižnice Výzkumného ústavu obchodu; č. 246.
Citace podle APAŠevera, M. (1990). Koncepce a metodika rozvoje obchodní sítě (Vydání první.). Praha: Výzkumný ústav obchodu, Odvětvové informační středisko, studijní a publikační oddělení.
Styl ChicagoŠevera, Michal. Koncepce a Metodika Rozvoje Obchodní Sítě. Vydání první. Praha: Výzkumný ústav obchodu, Odvětvové informační středisko, studijní a publikační oddělení, 1990.
Citace podle MLAŠevera, Michal. Koncepce a Metodika Rozvoje Obchodní Sítě. Vydání první. Praha: Výzkumný ústav obchodu, Odvětvové informační středisko, studijní a publikační oddělení, 1990.
Více o citacích