Citace podle ČSN ISO 690

Foret, Miroslav et al. Management integrované marketingové a podnikové komunikace. Vydání první. [Praha]: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s., 2018. 135 stran. ISBN 978-80-86747-48-4.

Citace podle APA

Foret, M. (2018). Management integrované marketingové a podnikové komunikace (Vydání první.). [Praha]: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s..

Styl Chicago

Foret, Miroslav. Management Integrované Marketingové a Podnikové Komunikace. Vydání první. [Praha]: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s., 2018.

Citace podle MLA

Foret, Miroslav. Management Integrované Marketingové a Podnikové Komunikace. Vydání první. [Praha]: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s., 2018.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích