Citace podle ČSN ISO 690

Tybout, Alice M., ed. a Calkins, Tim, ed. Kellogg on branding in a hyper-connected world. Hoboken: Wiley, [2019], ©2019. xxviii, 338 stran. ISBN 978-1-119-53318-4.

Citace podle APA

Tybout, A. M., Calkins, T., & Stengel, J. (2019). Kellogg on branding in a hyper-connected world. Hoboken: Wiley.

Styl Chicago

Tybout, Alice M., Tim Calkins, and Jim Stengel. Kellogg On Branding in a Hyper-connected World. Hoboken: Wiley, 2019.

Citace podle MLA

Tybout, Alice M., Tim Calkins, and Jim Stengel. Kellogg On Branding in a Hyper-connected World. Hoboken: Wiley, 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích