Wiliam, Dylan a Leahy, Siobhán. Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. Druhé revidované vydání. [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2016], ©2016. xxvi, 243 stran.
Wiliam, D. (2016). Zavádění formativního hodnocení: Praktické techniky pro základní a střední školy (Druhé revidované vydání.). [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s..
Styl ChicagoWiliam, Dylan. Zavádění Formativního Hodnocení: Praktické Techniky Pro Základní a Střední školy. Druhé revidované vydání. [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., 2016.
Citace podle MLAWiliam, Dylan. Zavádění Formativního Hodnocení: Praktické Techniky Pro Základní a Střední školy. Druhé revidované vydání. [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., 2016.
Více o citacích