Citace podle ČSN ISO 690

Wiliam, Dylan a Leahy, Siobhán. Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. Druhé revidované vydání. [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2016], ©2016. xxvi, 243 stran. ISBN 978-80-906082-7-6.

Citace podle APA

Wiliam, D. (2016). Zavádění formativního hodnocení: Praktické techniky pro základní a střední školy (Druhé revidované vydání.). [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s..

Styl Chicago

Wiliam, Dylan. Zavádění Formativního Hodnocení: Praktické Techniky Pro Základní a Střední školy. Druhé revidované vydání. [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., 2016.

Citace podle MLA

Wiliam, Dylan. Zavádění Formativního Hodnocení: Praktické Techniky Pro Základní a Střední školy. Druhé revidované vydání. [Praha]: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích