Citace podle ČSN ISO 690

Szarková, Miroslava, Matkovčíková, Natália a Beláňová, Benita. The place and role of social networks in personnel marketing. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019. 79 stran. ISBN 978-80-7556-045-2.

Citace podle APA

Szarková, M., & Buday, M. (2019). The place and role of social networks in personnel marketing. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú..

Styl Chicago

Szarková, Miroslava, and Maroš Buday. The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019.

Citace podle MLA

Szarková, Miroslava, and Maroš Buday. The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích