Citace podle ČSN ISO 690

Kotler, Philip et al. Marketing 4.0: le passage au digital. Louvain-la-Neuve: De Boeck Supérieur, 2017. 160 stran. ISBN 978-2-8073-0777-3.

Citace podle APA

Kotler, P., Volle, P., & Jallat, F. (2017). Marketing 4.0: Le passage au digital. Louvain-la-Neuve: De Boeck Supérieur.

Styl Chicago

Kotler, Philip, Pierre Volle, and Frédéric Jallat. Marketing 4.0: Le Passage Au Digital. Louvain-la-Neuve: De Boeck Supérieur, 2017.

Citace podle MLA

Kotler, Philip, Pierre Volle, and Frédéric Jallat. Marketing 4.0: Le Passage Au Digital. Louvain-la-Neuve: De Boeck Supérieur, 2017.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích